FANDOM

Twist
Twist2
Type Jordponni
Kjønn Jente
Mer info
Øyne Lys fuchsia
Manke Lys briljant scarlet
Pels Lys amberish grå
Søtmerke
Twist Cutie Mark
Stemme Daniela Reidis (tysk)

Twist er en skole-alder Jordponni med en merkbar talefeil, og er en av Apple Bloom 's klassekamerater på skolen. Hun var en av de få tomme flankene i klassen hennes foruten Apple Bloom, Scootaloo , og Sweetie Belle til hun fikk sin søta mark i Call of the Cutie: to candy canes i form av et hjerte.

Design Rediger

Twist aksjer hennes navn med en G1 Så myk ponni. Hun er litt høyere enn vanlige føll, som hun har tynnere bein og nesa er mer bulbous enn de fleste andre ponnier. Hun viser flere stereotype nerdete egenskaper, for eksempel en krøllete rødt man og hale, lys frakk, store briller, og en Lisp.

Visning i serien Rediger

Twist gjør sin debut opptreden i Call of the Cutie. Hun er plukket på for å være en "blank flanke" av Diamant Tiara og Silver Spoon, før hun oppdager at hennes spesielle talent ble laging godterier, tjener henne søta mark. Hun er en venn av Apple Bloom i denne episoden, men de to har ikke blitt sett sammen siden Apple Bloom ble med Søtmerkets korsfarere.

Hun vises igjen i The Show Korker under belønningen seremoni i talentshowet ved siden av Diamant Tiara og Silver Spoon, så vel som under skolen ekskursjon i begynnelsen av The Retur av Harmony Part 1.

726px-Twist 2 S2E6

Hva har de fått mot Twist?

Hun vises i The Cutie Pox, bli med Sweetie Belle og Scootaloo forsøk på å gjette hva Apple Blooms Søtmerke var ment å være, tenker det vil være en pulverisert smultring. Hun er fortsatt ved siden av de to korsfarerne som de alle ser i ærefrykt for Apples Bloom utrolige loopty-hoop stunts.

Twist gjør en bakgrunn opptreden i familie Vurdering Dag, hvor hun er den eneste ponni (bortsett fra Diamond Tiara) til å være interessert i Filthy Rich 's historie.

Twist også vises i begynnelsen av Hearts og hover Dag, hvor hun gir et Hearts og hover dag kortet til en lykkelig Truffle Shuffle, og de to klem. Hun spiller så "Pin hjertet på ponni", hvor hun tilfeldigvis pinner det på Cheerilee i stedet.

Opptredener Rediger

Se også: Character opptredener

Mal:Character opptredener legende

+ Season One 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 -
+ Sesong to 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 -

Gallery Rediger

Twist bildegalleri

Tilfeldig wiki