FANDOM

Snips
Snips.png
Type Enhjørning
Kjønn Gutt
Okkupasjon student
Mer info
Øyne Sort
Manke Moderat orange
Pels gråaktig opal
Søtmerke
En hvit åpen saks
Stemme Lee Tockar (engelsk)
Dirk Petrick (tysk)
Łukasz Lewandowski (polsk)
'Klipp' er en skole-alder colt enhjørning fra Ponyville, blir som regel sett i selskap med sin venn, Snegle .

Beskrivelse Rediger

Klipp er en nervøs og klønete ponni, ofte inn et anfall av ivrige hopping ved den minste tilbøyelighet. Han er en usedvanlig kort og rund ponni, og kan være en av de minste i Ponyville . Han er preget av hans små sorte øyne, Buck tenner, høy og skrapete stemme, kort lys brun man og hale og store brune øyenbryn. Disse funksjonene gir ham et unikt utseende i forhold til de andre innbyggerne i Ponyville.

Både klipp, samt partner-in-kriminalitet Snails, er oppkalt etter den tradisjonelle barnerim Hva er smågutter Made Of. En versjon av verset går:

Hva er smågutter laget av?
Hva er smågutter laget av?
Tommer klipp og snegler og valp hunders haler.
Det er det små gutter er laget av.

Historie Rediger

Klipp gjør sin debut i Skryt Busters, hvor han og Snegler sweep Spike opp over hornene når han og snegler løpe for å se Trixie. Etter Trixie utstilling, både han og snegler adoringly mobber henne for å fortelle dem historien om hvordan hun beseiret Ursa Major, men hun avslår.

Når Spike senere spør om henne, refererer klipp til henne som "G og PT" som han forklarer betyr "stor og mektig Trixie." Som svar på Spike skepsis om Ursa Major møte, klipp og snegler våger seg inn i Everfree Skogen for å forsøke å bringe en til Ponyville å se Trixie beseire den.

Mal:Sitat

Klipp og snegler er sjokkert over å oppdage Trixie gjort opp sine boastful påstander, og litt flau når Twilight Sparkle påpeker de våknet opp babyen Ursa minor og gjorde det grinete, fare alle Ponyville. De ydmykt akseptere sin straff for å bringe Ursa inn til byen.

Deres neste opptreden er i The Show Propper, utføre en magisk handling for talentshowet. Snegler ruiner loven ved å spise propellen gulrøtter, forårsaker klipp for å gi jage. De to medaljer for "best magi handling", og argumentere over hvis er bedre.

Klipp og snegler er senere sett med gruppen av fillies på ekskursjon i begynnelsen av The Return of Harmony Part 1, sammen med Cutie Mark Crusaders, Silver Spoon, Diamond Tiara og Twist.

I The Cutie Pox, undrer de på Apple Bloom 's hooping ferdigheter sammen med resten av skolens føll og prøve å lære fra henne hvordan du gjør det selv. Da hun plutselig får en ny søta merke, denne gang for spinning plater, utfordre de henne til å demonstrere det som hun gjør.

I The Mysterious Mare Do Vel, blir han sett på et møte i den offisielle Rainbow Dash fan klubb, hvor han og Scootaloo debatt om hvilket ord ville best beskrive Rainbow Dash. Noen antyder til slutt 'super-ultra-ekstrem-awesome-mazing'. Alle medlemmer av fanklubben enig med dette, og et kamera pan avslører at det var ingen ringere enn Rainbow Dash selv som hadde foreslått det.

Han synes kort inn i skolehuset i begynnelsen av Hearts og hover Dag.

I Ponyville Konfidensiell, blir han og snegler første sett komplimenter Fjærvekt på sin søta mark. Senere, Sweetie Belle oppdager dem sammen, slåss om hvordan få tyggis ut av pelsen. Snegler sparker klipp for å se om tannkjøttet vil gå av, men klipp whiplashes tilbake, slik at tannkjøttet til å binde dem tettere sammen. Snegler begynner å skrike hysterisk for tannkjøttet skal fjernes. Sweetie Belle ber Fjærvekt å få bildet sitt, og Søtmerke korsfarerne bruke dem som sitt første historien. De to tar det på strak arm, glad for å bli omtalt i avisen og har tannkjøtt fjernes med biter av deres pels fjernet i prosessen.

Opptredener Rediger

Se også: Character opptredener

Mal:Character opptredener legende

+ Season One 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 -
+ Sesong to 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 -

Gallery Rediger

klipp bildegalleri

Mr. Dvargen mai 27., 2012 kl. 14:41 (UTC)

Tilfeldig wiki